Slik skriver du en arbeidsavtale på 5 minutter
Vi har laget en mal som hjelper deg å velge riktig innhold til dine arbeidskontrakter.
Du oppretter kontrakten med disse 4 stegene:
Legg inn personalia
1
Tilpass detaljer om arbeidsforholdet
2
Se over den ferdige arbeidskontrakten
3
Send kontrakten til signering
4
Fyll inn detaljer om arbeidstakeren
- Navn
- Kontaktinformasjon
- Stillingstittel og stillingstype
- Startdato


Beskriv stillingen, lønn og godtgjørelser
- Er det en fulltids- eller deltidsstilling?
- Har dere en tariffavtale?
- Hva er lønnen og når skal denne utbetales?
- Følger det med noen godtgjørelser?
Andre forhold som regulerer arbeids-forholdet
- Prøvetid
- Oppsigelsestid
- Arbeidssted
- Ferie

Har du utdaterte arbeidsavtaler?
Med Adminkits mal kan du enkelt og effektiv lage nye arbeidskontrakter som er oppdaterte og gyldige.
Merk!
For enkelte ansatte bør kontrakten også inneholde: Konkurranseklausul, taushetserklæring eller regulering av eierskapet til de immaterielle rettighetene som skapes i bedriften.
Digitalsignering av alle dokumenter
Slutt å bruke tid på å printe, skanne og maile avtaler og dokumenter du vil ha signert.
Med digitalsignering blir det enkelt. Dere kan raskt og trygt signere kontrakter, arbeidsavtaler, styreprotokoller, generalforsamlingspapirer, etc. Spar tid og tenk bærekraftig samtidig.
Les mer: Trygg og enkel digital signering