Samle personalopplysningene dine
Et praktisk personalarkiv for lagring av dokumentene dine, som arbeidskontrakt og medarbeidersamtaler
Sikker tilgangskontroll
Hver ansatt har sitt eget område, som den ansatte kun deler med sin leder.
Personlig arkiv
Lagring av arbeidskontrakt, medarbeidersamtaler, endringer i ansvar og stilling, lønnsjustering etc.
Personaldata samlet
Alltid oppdatert og sikker tilgang til personlig informasjon.Enklere å overholde GDPR og personvernsregulering
Hvor er arbeidskontrakten?
Adminkit er også et personalarkiv hvor bl.a. arbeidskontrakter er lagret på den ansattes profil. Tilgang kun for den ansatte og leder.
Dette gir bedre kontroll, muliggjør enkelt lagring av endringer i arbeidsforholdet og gjør det enklere å overholde lover og regler når ansatte slutter i forhold til krav om sletting iht GDPR.
«Min profil» inneholder
- Stillingstittel
- Startdato
- Fødselsdato
- Personnummer
- Kontonummer
- Nærmeste pårørende
- Allergier
- Førerkort
- Notater
- Dokumenter/filer
Arkiv – filområde
- Arbeidskontrakt
- Stillingsinstruks
- Medarbeidersamtaler
- Bilder av den ansatte
- Lønnsjusteringsbrev
- Sertifikater
- Vitnemål
- Advarsler
Allergioversikt
Vis omsorg og spar tid. Skal du bestille kake, overtidsmat, arrangere et firmaevent, eller bare sende en oversikt til restauranten dere skal ut å spise på.
Eller om en akutt situasjon skulle oppstå, kan dette være livsviktig informasjon.
Litt smart og veldig effektivt!
Både den ansatte og leder kan endre detaljer på den ansattes profil. Dersom den ansatte ikke har oppdatert profilen sin på 6 måneder, vil vedkommende få en påminnelse om å sjekke at informasjonen er oppdatert.
Filer som er lastet opp av leder kan naturligvis ikke slettes av en ansatt. Fra den ansattes profil kan leder også be om digital signatur på dokumenter som er lastet opp på ansattkortet.
Starthjelp?
Her finner du bl.a. maler for medarbeidersamtaler, personalhåndbok og mer.
Gjør det papirløst.
Last opp endringene på den ansattes profil