Om Adminkit

Adminkit er kanskje den beste løsningen for personaladministrasjon, avtalehåndtering og GDPR-arbeidet for små og mellomstore bedrifter. Vårt mål er at du som leder skal spare tid og få bedre struktur og kontroll på personal og administrative oppgaver. Her får du alt samlet på ett sted og ingenting skal ta mer enn 5 minutter. Da kan du jobbe smartere og mer effektivt, og bruke tiden på kjernevirksomheten – ikke administrasjon.

 

I dag er vi 16 ansatte og skal bli flere. Med våre spenstige vekstambisjoner trenger vi flere fremoverlente kollegaer med ulik kompetanse og erfaring.
Vi ser etter bra folk som er utpregede team-spillere og som liker å gi det lille ekstra for å nå våre felles - hårete - mål.

Investornytt 030624

Femdoblet verdien på fire år.
 

Advisor og Adminkit

Advisor og Adminkit samarbeider for å effektivisere advokatbransjen

Adminkit + SKRAIB

 

Advokater står bak nytt legal tech-selskap. 

 

IMG_0904

Adminkit og HK Regnskap fra Sandefjord inngår samarbeid.​

 

Pal-foran-dHub-1024x697.jpg

Har levert 9 200 arbeidskontrakter på rekordtid.

 

GDP(H)R 1

GPP(H)R:  GDPR havner ofte på HR-bordet hos de minste bedriftene.

 

29-12-23 Kapital - Taper Penger på Glemte avtaler 1 av 2

 

Små og mellomstore bedrifter taper penger på glemte avtaler.

 

HMS magasinet 2

 

Norske småbedrifter  dårlig forberedt på nye krav til verneombud

 

Naerbilde-med-Pal

De betalende kundene strømmer til gründerne som rydder opp i kaoset til sjefen

 

cookiesconsent

 

Tusenvis av norske bedrifter bryter personvernloven

 

NRK2

 

72 bedrifter bøtelagt på fem år: – Ubehageleg å vite at vi bryt lova

NRK Nordland

 

Mange små og mellomstore bedrifter bryter bevisst GDPR-reglene.

 

Hos-Finansavisen2-2048x1043.jpg

 
Vil hjelpe bedrifter å unngå stygge GDPR-bøter

 

 

Publikumsprisen2022-2048x1439.jpg

 

Sandefjord-bedrift fikk publikumsprisen

Adminkit dhub_buet

 

Runway FBU, Idékapital og MP Pensjon satser millioner på brennhet «kjedeligstartup»

Pal-pa-dhub.jpg

 

Hentet 25 millioner og får med Røkke på laget

 

Adminkit mars23

Vill vekst for verktøyet som redder sjefer i småbedrifter fra kaos

 

Hva jobber vi med og hvordan har vi det på kontoret?

Hvorfor jobber jeg i Adminkit?

Birte_.png

Birte Svenssen

Customer Success Lead

Jeg falt pladask for den lekne og friksjonsfrie tilnærmingen vi møter markedet med. Jeg har alltid likt å forenkle og effektivisere prosesser, og nå får jeg jobbe i en bedriftskultur hvor dette er «pri 1» i alt vi gjør.
amy-hirschi-b3AYk8HKCl0-unsplash-1.jpg

Jan Bredo Pettersen

Produkt og marked

Det gir en utrolig positiv følelse å jobbe frem et produkt som forbedrer en moderne arbeidshverdag.
Husk at vi er i startfasen og forbedrer Adminkit løpende.
Henrik_.png

Henrik Thuve Andersen

Junior Software Tester

Jeg føler meg heldig som får være med på å lage en digital smart verktøykasse som gjør hverdagen enklere.
Å bli sett og verdsatt ved sosial trygghet er alfa og omega for meg i Adminkit.
image-3.jpg

Morten Høyseth

CTO

Fantastisk spennende å lage et verktøy som jeg i så mange år har savnet som leder. Som en bonus å få jobbe sammen med et høyenergisk og kompetent team.

Vil du jobbe med oss i Adminkit?

Ønsker du være med på å gjøre en forskjell, å bety noe – for mange? Bli med på adminkit-reisen! Søk våre ledige stillinger, eller send inn en åpen søknad.

Vi ønsker at alle ansatte skal få medeierskap i Adminkit og har derfor en opsjonsordning for nyansatte. I tillegg får alle mulighet til å kjøpe aksjer når selskapet gjennomfører ekstern kapitalinnhenting, slik vi mener det bør være i en kunnskapsbedrift som Adminkit. Det kan skje uforutsette ting i livet og derfor har vi investert i helseforsikring for alle ansette, i tillegg til en helt OK pensjonsordning.

 

Hva er det vi egentlig driver med?

Bli bedre kjent med Adminkit gjennom våre aktiviteter som du finner på LinkedIn, Facebook, Instagram og YouTube.


Sjekk også ut Tenk Sandefjord og Globale Sandefjord.

Ledig-stilling.png

user-add-fill.png
Senior .NET Developer

Adminkit’s successful journey is well on its way, and we want to strengthen our team with a new Senior developer.

Through our software we help thousands of managers of small and medium sized companies save time and gain more structure and control on personnel and administrative tasks. Our ambition and goal is to make managers everyday life more efficient, simpler and less frustrating.

Today we are 18 dedicated employees, where every single one has a significant impact on our development.

CONTACT OUR CTO FOR MORE INFORMATION