Om Adminkit

Adminkit er en verktøykasse for bedrifter med 1-100 ansatte. Vårt mål er at du som leder skal spare tid og få bedre struktur og kontroll på personal og administrative oppgaver. Med våre verktøy kan du jobbe smartere og mer effektivt og bruke tiden på kjernevirksomheten – ikke administrasjon.

I dag er vi 16 ansatte og skal bli flere. Med våre spenstige vekstambisjoner trenger vi flere fremoverlente kollegaer med ulik kompetanse og erfaring. Vi ser etter bra folk som er utpregede team-spillere og som liker å gi det lille ekstra for å nå våre felles hårete mål.

Hva jobber vi med og hvordan har vi det på kontoret?

Adminkit i media

Hvorfor jobber jeg i Adminkit?
Spyros Psarras
DevOps
Amazing workplace accompanied with great personalities and beautiful teamwork makes Adminkit a fantastic place to work at.
Birte Svenssen
Customer Success Lead
Jeg falt pladask for den lekne og friksjonsfrie tilnærmingen vi møter markedet med. Jeg har alltid likt å forenkle og effektivisere prosesser, og nå får jeg jobbe i en bedriftskultur hvor dette er «pri 1» i alt vi gjør.
Jan Bredo Pettersen
Produkt og marked
Det gir en utrolig positiv følelse å jobbe frem et produkt som forbedrer en moderne arbeidshverdag.
Husk at vi er i startfasen og forbedrer Adminkit løpende.
Henrik Thuve Andersen
Junior Software Tester
Jeg føler meg heldig som får være med på å lage en digital smart verktøykasse som gjør hverdagen enklere.
Å bli sett og verdsatt ved sosial trygghet er alfa og omega for meg i Adminkit.
Morten Høyseth
CTO
Fantastisk spennende å lage et verktøy som jeg i så mange år har savnet som leder. Som en bonus å få jobbe sammen med et høyenergisk og kompetent team.

Vil du jobbe med oss i Adminkit?

Ønsker du være med på å gjøre en forskjell, å bety noe – for mange? Bli med på adminkit-reisen! Søk våre ledige stillinger, eller send inn en åpen søknad.

Vi ønsker at alle ansatte skal få medeierskap i Adminkit og har derfor en opsjonsordning for nyansatte. I tillegg får alle mulighet til å kjøpe aksjer når selskapet gjennomfører ekstern kapitalinnhenting, slik vi mener det bør være i en kunnskapsbedrift som Adminkit. Det kan skje uforutsette ting i livet og derfor har vi investert i helseforsikring for alle ansette, i tillegg til en helt OK pensjonsordning.

Hva er det vi egentlig driver med? Bli bedre kjent med Adminkit gjennom våre aktiviteter som du finner på LinkedIn, Facebook, Instagram og YouTube.
Sjekk også ut Tenk Sandefjord og Globale Sandefjord


Senior .NET Developer

Adminkit’s successful journey is well on its way, and we want to strengthen our team with a new Senior developer.

Through our software we help thousands of managers of small and medium sized companies save time and gain more structure and control on personnel and administrative tasks. Our ambition and goal it to make managers everyday life more efficient, simpler and less frustrating.

Today we are 16 dedicated employees, where every single one has a significant impact on our development.

Read more on Finn.no


Customer Success Agent

Adminkit er godt i gang med en spennende reise og søker etter en Customer Success Agent som motiveres av å bygge gode kundeopplevelser. Det vil bety å vise kunder verdien av tjenesten vi lager samt bygge tillitt til merkevaren vår.

Dette er en unik mulighet for deg som er engasjert, løsningsorientert og har gjennomføringsevne. Du trigges av å være tett på kunder og bidra til å lage et brukervennlig digitalt verktøy for små og mellomstore bedrifter i inn og utland.

Det betyr i praksis å hjelpe våre kunder å lykkes med Adminkit – og skalere det! Du kan være deres stemme og sikre at Adminkit fortsetter å lage et brukervennlig verktøysett som letter den administrative daglige byrden mange sliter med. Dette er verken en salgsstilling eller en 100% support-jobb. Det handler om kundeforståelse og empati.

Les mer og søk via Vilect