Adminkit er en verktøykasse for bedrifter med 1-50 ansatte. Bruk tiden på kjernevirksomheten – ikke administrasjon.
Spar tid og få bedre struktur og kontroll på personal og administrative oppgaver, som fraværsregistrering.
Jobb smartere og mer effektivt ved å bruke Adminkit.
Enkel kalender for ferie og fravær som gjør det oversiktlig for både arbeidsgiver og de ansatte.
Her er det enkelt å melde inn ferieønsker og fravær, med egen kalender for hver ansatt og felles kalender for hele bedriften.
Full kontroll
Enkel oversikt over ferie og fravær for alle ansatte
Spar tid
Ansatte får tilgang til egen kalender, der de melder inn ferieønsker og fravær. Du kan raskt godkjenne eller avslå søknadene
Det er gratis med Adminkit
Verktøyene i Adminkit er gratis å ta i bruk
Alle ansatte kan søke om ferie og har hele tiden en oppdatert oversikt over feriedager.
Dette frigjør masse tid og potensiell forvirring i en travel hverdag. Du som leder kan velge mellom å godkjenne manuelt eller automatisk.
Hjemmekontor og ulike løsninger for hybridkontor har blitt den nye normalen post pandemien. I vårt nye verktøy kan hver ansatt melde fra om de jobber hjemmefra. Slik får alle oversikt over hvor mange som kommer på kontoret den dagen.
Ansatte melder inn sitt fravær direkte i Adminkit og dermed har du som leder full oversikt over både historisk og fremtidig fravær for alle i bedriften.
Hver enkelt ansatt har sin egen kalender med full oversikt og detaljer. Felleskalenderen gir dere et helhetlig bilde.
Spar tid og få bedre struktur og kontroll på personal og administrative oppgaver med verktøyene i Adminkit. Gratis og enkelt for bedrifter med 1-50 ansatt.