Digital signering

Med Adminkit kan du signere alle typer dokumenter, kontrakter, erklæringer og protokoller.

Trygt og enkelt, med eller uten BankID.

 

Juridisk bindende

Sikker og trygg signering av dokumenter og kontrakter på mobil eller PC.

 

Spar tid

Rask e-signering av arbeidsavtaler, kontrakter, styreprotokoller etc. Du kan også spare tid ved å sende signaturforespørsel til flere samtidig.

 

digital signering med Adminkit
PERSONAL & E-SIGN

Digitalsignering: En del av Adminkit People

HR fra Adminkit

Adminkit People er et HR- og personalsystem som hjelper deg med å spare tid og få oversikt over personaloppgavene.

I tillegg til e-signering får du blant annet arbeidskontrakter, ferie- og fraværskalender og full oversikt over alle ansatte.

196,- PER MND

Inkluderer 20 signeringer per år

Vis mer informasjon

Alt dette får du i Adminkit People:

Alt i Adminkit Free

Arbeidskontrakt på 5 minutter

Digital signering (20 dokumenter per år)

Ferie- og fraværskalender

Ubegrenset ant administratorer

Tilgangsstyring for mellomledere med ansvar for egne ansatte

Organisasjonskart med drag&drop-funksjon

SMS til alle ansatte

Integrasjoner

Gratis support via chat, telefon, e-post og Teams

Ubegrenset lagring av dokumenter

Slik signerer dere dokumenter og kontrakter med Adminkit:

 

Steg digitalsignering

1. Last opp en PDF av dokumentet.

 

2. Legg alle som skal signere.

 

3. Huk av for parallell signering om du ønsker at alle skal få tilsendt invitasjonen samtidig. Sett en tidsfrist og huk av for automatisk påminnelse.

 

4. Når alle har signert, lagres det signerte dokumentet i signeringsoversikten din. I tillegg får alle som har signert, en versjon av dokumentet sendt til sin e-post.

 

 

Har du behov for flere signaturer? Kjøp en tilleggspakke!

 

Tilleggspakke

Digital signeringspakke

Tilleggspakke med 25 dokumentsigneringer.

Krever abonnement på Adminkit People

600,-

- pakke á 25 signeringer

Vis mer informasjon

Tilleggspakke med 25 dokumentsigneringer. Krever abonnement på Adminkit People.