Gratis arbeidskontrakt
med BankID-signering

Bruker du utdaterte maler og gjenbruker gamle eksisterende arbeidskontrakter? Start heller et nytt arbeidsforhold mer profesjonelt og gjør det med oppdaterte kontrakter med elektronisk signering.

Arbeidskontrakt på 5 minutter

Vi har laget en løsning som hjelper deg å velge riktig innhold til dine kontrakter.
Du oppretter en arbeidskontrakt gjennom 4 enkle steg:

1. Ansattes personalia

Fyll inn detaljer om arbeidstaker, stillingstype, lønn og hvem som skal signere.

2. Tilpasninger

Velg detaljer som regulerer arbeidsforholdet. Prøveperiode, oppsigelsestid og eventuelle tilleggsklausuler.

3. Kontrakten er ferdig

Oversikt over kontrakten. Tilpass eventuelle detaljer etter eget ønske. Bytt rekkefølge, rediger eller legg til elementer.

4. Signering

Send kontrakten til digital signering. Den signerte kontrakten sendes på mail til de som signerer og legger seg samtidig i Adminkit til oppbevaring.

Lenge siden arbeidskontraktene ble oppdatert?

Med Adminkit kan du enkelt og effektiv lage nye arbeidskontrakter som er oppdaterte og gyldige.

For enkelte ansatte bør arbeidskontrakten også inneholde: Konkurranseklausul, taushetserklæring eller regulering av eierskapet til de immaterielle rettighetene som skapes i bedriften.

Adminkit er en digital verktøykasse
som gir bedre kontroll – sparer tid og frustrasjon

Vi skal hjelpe deg med å løse konkrete behov når du trenger det. Administrative og personalmessige oppgaver er tidskrevende, men moderne teknologi kan gjøre det meste enklere. Du kan spare mye tid dersom du velger å bruke verktøykassen fra Adminkit.

Elektronisk signering for alle type dokumenter

I 2021 skal man slippe å printe, signere, skanne, maile og lagre. Gjør det enkelt og digitalt med elektronisk signering.

Kontrakter, arbeidsavtaler, styreprotokoller, generalforsamlingspapirer, etc. Spar tid, bli mer digital og ekstra miljøvennlig i tillegg.