Lag nye arbeidskontrakter enkelt

 

Fra og med 1. juli 2024 stilles det nye og utvidede krav til innholdet i arbeidskontrakter.

De nye kravene gjelder for nyansettelser, arbeidstakere som endrer stilling og ansatte som ønsker oppdatert arbeidsavtale.

 

Nå må følgende opplysninger inn i arbeidsavtalen:


    • Fritt valg av arbeidssted hvis det ikke finnes et fast arbeidssted.
    • Rett til betalt fravær utover ferie og sykefravær.
    • Fremgangsmåte ved oppsigelse.
    • Spesifikasjon av alle lønnselementer.
    • Variasjon i daglig og ukentlig arbeidstid.
    • Ordninger for vaktendringer, arbeid utover avtalt tid, og betaling for slikt arbeid.
    • Tilbud om kompetanseutvikling.
    • Ytelser til sosial trygghet og navn på mottakende institusjoner.
  •  

Bruk Adminkit sin steg-for-steg veiviser og lag arbeidskontrakter som er oppdatert i henhold til de nye kravene.

 
Ofte stilte spørsmål

Er arbeidskontrakter i Adminkit noe for deg?

Frame-6.png
Gratis
arbeidskontrakt med
digital signering

En god arbeidskontrakt skaper ryddige forhold mellom bedriften og den ansatte.

 

Du trenger ikke lenger bruke utdaterte maler når du skal skrive en arbeidsavtale. Det tar ikke mer enn 5 minutter å opprette en digital arbeidskontrakt i Adminkit.

OPPRETT ARBEIDSKONTRAKT
Laptop-contract.png