Spar tid med integrasjoner

Bruker du tid på å legge inn den samme informasjonen i flere systemer? Gjør det heller automatisk!

 

 

Eika Regnskap

Unngå dobbeltarbeid! Hvis du allerede har lagt inn informasjon om brukere i et system, skal du slippe å gjøre det på nytt.

 

Integrasjon med Eika Regnskap er en enkel måte å importere og synkronisere informasjon om brukere mellom Adminkit og Eika Regnskap-kontoen din.

 

Eika Regnskap logo-1

 

Hvordan kan du jobbe mer effektivt med en Eika Regnskap-integrasjon?

 

arrow-left-right-lineIkke mer dobbeltarbeid

Du legger inn informasjon og synkroniserer ved behov.

 

arrow-left-right-lineFærre tastefeil

Uansett om du har lagret brukerinformasjonen i Adminkit eller i Eika Regnskap, kan du enkelt overføre fra det ene systemet til det andre, uten feil.

 

arrow-left-right-lineGDPR-vennlig

Automatisk overføring av nødvendige personopplysninger i henhold til GDPR.