Jonas Tjersland
Partner i SKRAIB AS
- Gjennom Adminkit får SKRAIB-kunder tilgang på et supert verktøy for å få oversikt og hjelp til helt sentrale deler av en virksomhet, som avtalehåndtering, personaloppfølging og GDPR.
Vårt samarbeid med Adminkit styrker Skraibs verdiforslag:
Du skal raskt og enkelt komme i gang med din nye virksomhet, samtidig som du har kontroll og oversikt over selskapet helt fra starten av.
-
50 % rabatt på Adminkit Alt-i-ett første 6 mnd
-
2 timers gratis GDPR-rådgivning
-
Gratis support
-
Ingen bindingstid
Tar du i bruk Adminkit, viser du investorer, banker, partnere og kunder at du har full kontroll og etterlever krav. Du fokuserer på å bruke minst mulig tid og penger på formaliteter og administrasjon.
Tilbudet gjelder for virksomheter som stifter selskap med SKRAIB AS.
Slik aktiverer du rabatten:
- Klikk på Aktivér partnertilbud
- Åpne chatten i Adminkit
- Skriv "SKRAIB 50%" i chatten.
Arbeidskontrakt på 5 min
Ferie- og fraværskalender
Digital
signering
Avtale-forvaltning
Personvern-erklæring
GDPR
protokoll
Lurer du på noe?
Fyll kaffekoppen og ta en uforpliktende prat med oss! Birte, Tom og Jan Bredo hjelper deg med å se om Adminkit kan være noe for deg og din virksomhet.
Birte Svenssen
Customer Success Lead
Tom Bülow-Kristiansen
Personvernrådgiver
Jan Bredo Pettersen
Produktsjef / Medgründer
Adminkit People
Det enkleste og billigste personal- og HR-systemet for små og mellomstore bedrifter. Kom i gang på 5 minutter.
Ord pris kr 49,- per bruker per mnd
|
Arbeidskontrakt |
|
Bursdagsvarslinger |
|
Ferie- og fraværskalender |
|
Organisasjonskart |
|
Digital signering |
|
Filarkiv |
|
Integrasjoner |
Avtaleforvaltning
Full kontroll med avtalehåndtering. Alle avtaler på ett sted og varsling før automatiske fornyelser.
Ord. pris kr 590,- per mnd
|
Avtalearkiv |
|
Varslinger |
|
Ubegrenset antall brukere |
Nøkkelferdig, klar til bruk | |
Ingen bindingstid |
Adminkit GDPR
Enkel og billig GDPR-løsning for små og mellomstore bedrifter.
Ord pris kr 990,- per mnd
|
Behandlingsprotokoll |
|
Autogenererte databehandleravtaler |
|
Autogenerert risikovurdering |
|
Autogenerert personvernerklæring |
|
Gratis rådgivning om personvern |
Adminkit har allerede hjulpet over 4800 virksomheter
Les mer om hvordan Adminkit har hjulpet
administrativt utmattede ledere til
økt verdiskapning og sparte kostnader.
Asgeir Føyen
Daglig leder ved Abildsø gård.
Lars-Marius Nygaard
CFO i Husleie.no
Harry van der Veen
CEO i Nuiteq
Inger-Anne Hem-Andersen
Markeds- og administrasjonsansvarlig i Hjertnes Eiendom
Aktiviteten i Adminkit
Arbeidskontrakt på 5 minutter
En god arbeidskontrakt skaper ryddige forhold mellom bedriften og den ansatte.
Du trenger ikke lenger bruke utdaterte maler når du skal skrive en arbeidsavtale. Det tar ikke mer enn 5 minutter å opprette en arbeidskontrakt i Adminkit.
Når avtalen er klar sendes den til digital signering med BankID, og ferdig signert kontrakt lagres rett i dokumentarkivet til den ansatte.
Ferie- og fraværskalender
Oversiktlig for både arbeidsgiver og de ansatte! Få 100% kontroll på sykefravær, ferieplanlegging og restferiedager med fraværskalenderen i Adminkit.
Den ansatte legger inn fravær og ferieønsker, nærmeste leder godkjenner.
Hver ansatt har sin egen kalender, i tillegg til at dere får en felles kalender for hele bedriften som gjør det enkelt å se hvem som er på jobb, har hjemmekontor eller har ferie.
Avtalearkiv
Få orden på alle avtaler, kontrakter og lisenser ved å samle dem på ett sted!
Ved å samle alle kontrakter i ett felles arkiv får du endelig oversikt over alle avtalene bedriften har, både små og store. Det blir enkelt å finne tilbake til og holde orden på dem.
Alle ansatte kan laste opp kontrakter og avtaler de er ansvarlig for, eller har kjøp på vegne av bedriften. Du som leder får totaloversikt for hele virksomheten.
Adminkit avtaleforvaltning hjelper deg med å prioritere hvilke kontrakter som til enhver tid er viktige. Avtaler med relevante datoer som nærmer seg, enten fornyelsesdato eller sluttdato, prioriteres og løftes frem for deg.
Aldri mer eierløse avtaler
Nå er det superenkelt å ha eller å delegere ansvaret for kontrakter og lisenser.
Når en kontraktseier slutter i jobben sin, får du automatisk et varsel om hvilke avtaler vedkommende hadde ansvar for.
Med et klikk overføre du eierskapet og ansvaret til en annen i selskapet.
Slik unngår du eierløse avtaler og går ikke glipp av viktige frister.
Få varslinger før en viktig dato
Har du noen gang misset en dato? Det slipper du med Adminkit avtaleforvaltning.
Du kan velge mellom varslinger på:
- E-post
- SMS
- Inne i Adminkit
Ikke betal for nok et år for en avtale du ikke lenger trenger!
Den som eier avtalen får varslinger i god tid før automatiske fornyelser eller sluttdatoer på kontrakter og lisenser.
Start med behandlingsprotokollen
Protokollen hjelper deg med flere ting:
- Du får oversikt over hvilke personopplysninger dere samler og bruker.
- Personer du samler opplysninger om, kan føle seg trygge på at disse ikke havner på avveie eller blir misbrukt.
- Du trenger ikke være redd for tilsyn fra Datatilsynet.
Gratis rådgivning
Som kunde av Adminkit GDPR får du gratis rådgivning av vår erfarne Personvernrådgiver Tom Bulow-Kristiansen.
"Automagisk" generering av nødvendig dokumentasjon
Når du begynner å fylle inn aktiviteter i behandlingsprotokollen blir det umiddelbart generert tilhørende databehandleravtaler. Risikovurderingen og personvernerklæringen deres blir samtidig autogenerert.
Slik fungerer det:
1. Databehandler-avtaler
Når du har fylt inn aktiviteter i behandlingsprotokollen, får du automatisk generert nødvendige databehandleravtaler.
Hvis du benytter deg av en underleverandør, har du plikt til å ha en databehandleravtale. Den skal sikre at personopplysningene som du gir videre blir behandlet i samsvar med GDPR-regelverket, og setter en klar ramme for hvordan opplysningene skal behandles.
Eksempel:
Hvis du sender personopplysninger om de ansatte til et eksternt regnskapsbyrå som skal håndtere lønnsutbetalinger, må du ha en databehandleravtale med dette byrået.
2. Personvernerklæring
Når du har fylt inn aktiviteter i behandlingsprotokollen, får du automatisk generert en personvernerklæring for virksomheten.
En personvernerklæring beskriver hvilke personopplysninger dere behandler. Du erklærer (forklarer) hvordan de behandles, hvem som er ansvarlig for behandlingen, hvilke rettigheter kunden har og hvem kunden kan kontakte om personopplysningene sine.
Eksempel:
Hvordan du behandler personopplysninger for å sende nyhetsbrev på e-post.
3. Risikovurdering
Når du har fylt inn aktiviteter i behandlingsprotokollen, får du automatisk generert en risikovurdering for virksomheten.
En risikovurdering er et verktøy for å identifisere uønskede hendelser og risikoen for at disse skal inntreffe.
Eksempel:
Dere lagrer sensitive helseopplysninger om de ansatte i en mappe. Hva gjør dere for å sikre at ingen uvedkommende leser i mappen?