Skraib
Jonas Tjersland

Jonas Tjersland

Partner i SKRAIB AS

- Gjennom Adminkit får SKRAIB-kunder tilgang på et supert verktøy for å få oversikt og hjelp til helt sentrale deler av en virksomhet, som avtalehåndtering, personaloppfølging og GDPR.  


Vårt samarbeid med Adminkit styrker Skraibs verdiforslag:

Du skal raskt og enkelt komme i gang med din nye virksomhet, samtidig som du har kontroll og oversikt over selskapet helt fra starten av.  

Oppstartstilbud til SKRAIB-kunder 

SKRAIB og Adminkit gir deg muligheten til å komme raskt ut av startgropa i etableringsfasen.  Vi ønsker å hjelpe og støtte nyetablerte og tilbyr tilbyr derfor:
 
  • 50 % rabatt på Adminkit Alt-i-ett første 6 mnd

  • 2 timers gratis GDPR-rådgivning

  • Gratis support

  • Ingen bindingstid

Tar du i bruk Adminkit, viser du investorer, banker, partnere og kunder at du har full kontroll og etterlever krav. Du fokuserer på å bruke minst mulig tid og penger på formaliteter og administrasjon.

 

Tilbudet gjelder for virksomheter som stifter selskap med SKRAIB AS.

 

Slik aktiverer du rabatten:

 

  1. Klikk på Aktivér partnertilbud
  2. Åpne chatten i Adminkit
  3. Skriv "SKRAIB 50%" i chatten.

Hva er Adminkit?

Alle må ha kontroll på:

 

Adminkit Personal

Avtalehåndtering

Adminkit GDPR

 

Med Adminkit kommer hele bedriften i gang på 5 minutter!

 

ferie og fraværskalender i Adminkit
arbeidskontrakt

Arbeidskontrakt på 5 min

ferie og fravær

Ferie- og fraværskalender

digital signering

Digital

signering

avtaleforvaltning

Avtale-forvaltning

Personvernerklæring

Personvern-erklæring

GDPR

GDPR

protokoll


Lurer du på noe?

Fyll kaffekoppen og ta en uforpliktende prat med oss! Birte, Tom og Jan Bredo hjelper deg med å se om Adminkit kan være noe for deg og din virksomhet.

 

Birte Svenssen
Customer Success Lead

 

Birte (1)

 

 

Tom Bülow-Kristiansen
Personvernrådgiver

 

Tom Bülow-Kristiansen i Adminkit

 

 

Jan Bredo Pettersen
Produktsjef / Medgründer

 

Jan Bredo Pettersen i Adminkit

 

 

 

Adminkit People

Det enkleste og billigste personal- og HR-systemet for små og mellomstore bedrifter. Kom i gang på 5 minutter.

 

Ord pris kr 49,- per bruker per mnd

 

 

draft-line-3

 

Arbeidskontrakt cake-2-line

 

Bursdagsvarslinger
sun-line-1

 

Ferie- og fraværskalender node-tree-1

 

Organisasjonskart
pen-nib-line-2

 

Digital signering folder-2-line-2

 

Filarkiv
arrow-left-right-line

 

Integrasjoner    

Les mer om Adminkit People

 

 

 

ferie- og fraværskalender for hele bedriften

 

 

Avtaleforvaltning

Full kontroll med avtalehåndtering. Alle avtaler på ett sted og varsling før automatiske fornyelser.  

 

Ord. pris kr 590,- per mnd

 

folder-shared-line

 

Avtalearkiv
notification-4-line-2

 

Varslinger
team-line-2

 

Ubegrenset antall brukere
key-2-line Nøkkelferdig, klar til bruk
lock-unlock-line Ingen bindingstid

Les mer om avtaleforvaltning

 

 

 

Adminkit GDPR

Enkel og billig GDPR-løsning for små og mellomstore bedrifter.

 

Ord pris kr 990,- per mnd

 

todo-line-2

 

Behandlingsprotokoll
draft-line-3

 

Autogenererte databehandleravtaler
alert-line

 

Autogenerert risikovurdering
verified-badge-line-1

 

Autogenerert personvernerklæring
user-heart-line

 

Gratis rådgivning om personvern

Les mer om Adminkit GDPR

 


Adminkit har allerede hjulpet over 4800 virksomheter

Les mer om hvordan Adminkit har hjulpet

administrativt utmattede ledere til

økt verdiskapning og sparte kostnader.

 

abildsø høne

Asgeir Føyen

Daglig leder ved Abildsø gård.

- Nå har vi full oversikt over alle ansatte, både fulltid og deltidsatte.
Husleie

Lars-Marius Nygaard

CFO i Husleie.no

- Med avtaleforvaltning og varslinger ga Adminkit oss bedre kontroll over alle avtaler og kontrakter. 
Harry i Nuiteq

Harry van der Veen

CEO i Nuiteq

- Jeg blir en bedre leder når jeg slipper å bruke tiden på administrasjon.
Inger-Anne Hem-Andersen

Inger-Anne Hem-Andersen

Markeds- og administrasjonsansvarlig i Hjertnes Eiendom

- Adminkit hjalp oss til endelig å få kontroll på GDPR.

Aktiviteten i Adminkit 

building-line.png
4865
Bedrifter
Frame-2
8369
Brukere
Frame-1
10742
Signerte dokumenter
Frame-3
8235
Arbeidskontrakter
sun-line-4 (1)
16782
Ferier og fravær

 

Adminkit People

 

Arbeidskontrakt på 5 minutter

En god arbeidskontrakt skaper ryddige forhold mellom bedriften og den ansatte.

 

Du trenger ikke lenger bruke utdaterte maler når du skal skrive en arbeidsavtale. Det tar ikke mer enn 5 minutter å opprette en  arbeidskontrakt i Adminkit.

 

Når avtalen er klar sendes den til digital signering med BankID, og ferdig signert kontrakt lagres rett i dokumentarkivet til den ansatte.

Ferie- og fraværskalender

Oversiktlig for både arbeidsgiver og de ansatte! Få 100% kontroll på sykefravær, ferieplanlegging og restferiedager med fraværskalenderen i Adminkit.
Den ansatte legger inn fravær og ferieønsker, nærmeste leder godkjenner.


Hver ansatt har sin egen kalender, i tillegg til at dere får en felles kalender for hele bedriften som gjør det enkelt å se hvem som er på jobb, har hjemmekontor eller har ferie.


 

Avtaleforvaltning

 

Avtalearkiv

Få orden på alle avtaler, kontrakter og lisenser ved å samle dem på ett sted!

 

Ved å samle alle kontrakter i ett felles arkiv får du endelig oversikt over alle avtalene bedriften har, både små og store. Det blir enkelt å finne tilbake til og holde orden på dem.

 

Alle ansatte kan laste opp kontrakter og avtaler de er ansvarlig for, eller har kjøp på vegne av bedriften. Du som leder får totaloversikt for hele virksomheten.

 

Adminkit avtaleforvaltning hjelper deg med å prioritere hvilke kontrakter som til enhver tid er viktige. Avtaler med relevante datoer som nærmer seg, enten fornyelsesdato eller sluttdato, prioriteres og løftes frem for deg.

Contracts-overview-square-NO
Deactivate-user-NO

Aldri mer eierløse avtaler

Nå er det superenkelt å ha eller å delegere ansvaret for kontrakter og lisenser.


Når en kontraktseier slutter i jobben sin, får du automatisk et varsel om hvilke avtaler vedkommende hadde ansvar for.

 

Med et klikk overføre du eierskapet og ansvaret til en annen i selskapet.

 

Slik unngår du eierløse avtaler og går ikke glipp av viktige frister.

Få varslinger før en viktig dato

Har du noen gang misset en dato? Det slipper du med Adminkit avtaleforvaltning.

 

Du kan velge mellom varslinger på:

 

  • E-post
  • SMS
  • Inne i Adminkit

 

Ikke betal for nok et år for en avtale du ikke lenger trenger!

 

Den som eier avtalen får varslinger i god tid før automatiske fornyelser eller sluttdatoer på kontrakter og lisenser.

Varslinger

Adminkit GDPR

 

Start med behandlingsprotokollen

Alle som behandler personopplysninger må ha en behandlingsprotokoll. Der samler dere all dokumentasjon og viser at du som behandlingsansvarlig har ting på stell.

 
Protokollen hjelper deg med flere ting:
 
  • Du får oversikt over hvilke personopplysninger dere samler og bruker.
  • Personer du samler opplysninger om, kan føle seg trygge på at disse ikke havner på avveie eller blir misbrukt.
  • Du trenger ikke være redd for tilsyn fra Datatilsynet.

Tom (1)

Gratis rådgivning

Som kunde av Adminkit GDPR får du gratis rådgivning av vår erfarne Personvernrådgiver Tom Bulow-Kristiansen.

"Automagisk" generering av nødvendig dokumentasjon

Når du begynner å fylle inn aktiviteter i behandlingsprotokollen blir det umiddelbart generert tilhørende databehandleravtaler. Risikovurderingen og personvernerklæringen deres blir samtidig autogenerert.

 

Slik fungerer det:

 
DPAs-square

1. Databehandler-avtaler

Når du har fylt inn aktiviteter i behandlingsprotokollen, får du automatisk generert nødvendige databehandleravtaler.

 

Hvis du benytter deg av en underleverandør, har du plikt til å ha en databehandleravtale. Den skal sikre at personopplysningene som du gir videre blir behandlet i samsvar med GDPR-regelverket, og setter en klar ramme for hvordan opplysningene skal behandles.

 

 

Eksempel:

Hvis du sender personopplysninger om de ansatte til et eksternt regnskapsbyrå som skal håndtere lønnsutbetalinger, må du ha en databehandleravtale med dette byrået.

2. Personvernerklæring

Når du har fylt inn aktiviteter i behandlingsprotokollen, får du automatisk generert en personvernerklæring for virksomheten.

 

En personvernerklæring beskriver hvilke personopplysninger dere behandler. Du erklærer (forklarer) hvordan de behandles, hvem som er ansvarlig for behandlingen, hvilke rettigheter kunden har og hvem kunden kan kontakte om personopplysningene sine.

 

 

Eksempel:

Hvordan du behandler personopplysninger for å sende nyhetsbrev på e-post.

personvernerklæring
risikovurdering

3. Risikovurdering

Når du har fylt inn aktiviteter i behandlingsprotokollen, får du automatisk generert en risikovurdering for virksomheten.

 

En risikovurdering er et verktøy for å identifisere uønskede hendelser og risikoen for at disse skal inntreffe. 

 

 

Eksempel:

Dere lagrer sensitive helseopplysninger om de ansatte i en mappe. Hva gjør dere for å sikre at ingen uvedkommende leser i mappen?