Adminkit er en verktøykasse for bedrifter med 1-100 ansatte. Vårt mål er at du som leder skal spare tid og få bedre struktur og kontroll på personal og administrative oppgaver. Med våre verktøy kan du jobbe smartere og mer effektivt og bruke tiden på kjernevirksomheten – ikke administrasjon.
I dag er vi 18 ansatte og skal bli flere. Med våre spenstige vekstambisjoner trenger vi flere fremoverlente kollegaer med ulik kompetanse og erfaring. Vi ser etter bra folk som er utpregede team-spillere og som liker å gi det lille ekstra for å nå våre felles hårete mål.
Ønsker du være med på å gjøre en forskjell, å bety noe – for mange? Bli med på adminkit-reisen! Søk våre ledige stillinger, eller send inn en åpen søknad.
Vi ønsker at alle ansatte skal få medeierskap i Adminkit og har derfor en opsjonsordning for nyansatte. I tillegg får alle mulighet til å kjøpe aksjer når selskapet gjennomfører ekstern kapitalinnhenting, slik vi mener det bør være i en kunnskapsbedrift som Adminkit. Det kan skje uforutsette ting i livet og derfor har vi investert i helseforsikring for alle ansette, i tillegg til en helt OK pensjonsordning.
Hva er det vi egentlig driver med? Bli bedre kjent med Adminkit gjennom våre aktiviteter som du finner på LinkedIn, Facebook, Instagram og YouTube.
Sjekk også ut Tenk Sandefjord og Globale Sandefjord.
Adminkit’s successful journey is well on its way, and we want to strengthen our team with a new Senior developer.
Through our software we help thousands of managers of small and medium sized companies save time and gain more structure and control on personnel and administrative tasks. Our ambition and goal is to make managers everyday life more efficient, simpler and less frustrating.
Today we are 18 dedicated employees, where every single one has a significant impact on our development.