VIL DU VÆRE MED OSS PÅ ADMINKIT-REISEN?

Hvorfor jobbe i Adminkit?

Ønsker du være med på å gjøre en forskjell? Bety noe – for mange?  
99% av alle norske bedrifter er SMB og en av de største utfordringene er å få kontroll på det administrative kaoset.  
 
Vår ambisjon er at Adminkit skal være den råeste digitale verktøykassen som finnes for å løse mange av de daglige administrative og personalmessige hodepinene. Vi bygger Adminkit fordi dagens produktivitetsverktøy og jungelen av komplekse HR-systemer faktisk ikke egner seg til å løse de reelle utfordringene på brukervennlig og effektiv måte.    
 
Vi gjør hverdagen enklere ved å frigjøre tid og fjerne frustrasjon for ledere og ansatte i små og mellomstore bedrifter. De som tar Adminkit i bruk skal føle de har fått en slags ekstra digital assistent som man ikke skjønner at man klarte seg uten.   
 
I dag er vi 7 ansatte og skal nå bli minst 10. Med våre spenstige vekstambisjoner så trenger vi flere fremoverlente kollegaer med ulike kompetanse og erfaring. Vi ser etter bra folk som er utpregede team-spillere og som liker å gi det lille ekstra for å nå våre felles hårete mål. 

Åpen søknad


Send oss mail med CV og LinkedIn profil. Vi har store vekstambisjoner og flere roller skal bekles om kort tid.

Er det ingen ledige stillinger utlyst akkurat nå?

Send oss mail med CV og LinkedIn profil. Vi har store vekstambisjoner og flere roller skal bekles om kort tid. 

En dag på jobb i Adminkit:

Hva jobber vi med og hvordan har vi det på kontoret? 

Les om Adminkit i media: 
Den perfekte start-up

Nytt stjernelag skal hjelpe slitne sjefer.

“Målet med det nye prosjektet er å lage et verktøy som gjør at ledere kan bruke mer tid sammen med ansatte og konsentrere seg om kjernevirksomheten. Bredvei viser til at mange større bedrifter har egne ansatte i støttefunksjoner på HR, administrasjon og juss, samt egne IT-systemer for håndtering av dette.

– Slik er det ikke i mindre bedrifter, og systemene som eventuelt finnes, er ikke tilpasset en overarbeidet bedriftsleder som ønsker å prioritere vekst og fremtiden for selskapet og de ansatte, sier Bredvei.

Målet er å lage et “selvgående” system for bedre oppfølging av ansatte. Noe de i de innledende undersøkelsene har fått bekreftet at det er stort behov for.”

Betingelser og fordeler 

Vi har ikke de råeste pensjonsordningene, men vi holder på å klargjøre en aksje- og incentivordning som kanskje er mer spennende….. 

Det vi har vektlagt er helsebehandlingsforsikring, et godt og fleksibelt arbeidsmiljø og noen fantastiske lokaler med kafe, treningsrom og samlokalisering med andre spennende selskaper på Dhub. 

Sjekk også ut det “Gode liv i Sandefjord

Bli bedre kjent med Adminkit sine produkter og tjenester 

Hva er det vi egentlig driver. Bli bedre kjent med Adminkit gjennom våre aktiviteter som du finner på Facebook og LinkedIn 

Hvorfor jobber jeg Adminkit: 

Det er veldig gøy å kunne forme et produkt som passer så bredt inn i markedet. Adminkit vil kunne bli en naturlig del av arbeidshverdagen for hundretusener av mennesker.

Vidar Westrum

Vidar Westrum

Front-end utvikler

Fantastisk spennende å lage et verktøy som jeg i så mange år har savnet som leder.
Som en bonus jobbe sammen med et høyenergisk og kompetent team.

Morten Høyseth

Morten Høyseth

Teknisk sjef

Det gir en utrolig positiv følelse å jobbe frem et produkt som forbedrer arbeidshverdagen og passer inn i 2021.
Husk at vi er i startfasen og forbedrer Adminkit løpende.

Jan Bredo Pettersen

Jan Bredo Pettersen

Produkt og marked