Vil du jobbe med oss i Adminkit?

Ønsker du være med på å gjøre en forskjell, å bety noe – for mange? Bli med på
adminkit-reisen! Søk våre ledige stillinger, eller send inn en åpen søknad.

99 % av alle norske bedrifter er små og mellomstore bedrifter (SMB) og en av de største utfordringene for disse er å få kontroll på det administrative kaoset. Vår ambisjon er at Adminkit skal være den råeste digitale verktøykassen som kan løse mange av de daglige administrative og personalmessige hodepinene.

Vi bygger Adminkit fordi dagens produktivitetsverktøy og jungelen av komplekse HR-systemer faktisk ikke egner seg til å løse de reelle utfordringene på en brukervennlig og effektiv måte.

Verktøyene i Adminkit gjør hverdagen enklere ved å frigjøre tid og fjerne frustrasjon for ledere og ansatte i små og mellomstore bedrifter. De som tar Adminkit i bruk skal føle de har fått en slags ekstra digital assistent.

I dag er vi 12 ansatte og skal bli flere. Med våre spenstige vekstambisjoner trenger vi flere fremoverlente kollegaer med ulik kompetanse og erfaring. Vi ser etter bra folk som er utpregede team-spillere og som liker å gi det lille ekstra for å nå våre felles hårete mål.


Åpen søknad

Syns du Adminkit virker som et spennende sted å jobbe selv om vi ikke har noen konkrete stillinger ute som passer akkurat deg? Send oss mail med CV og LinkedIn profil. Vi har store vekstambisjoner og flere roller skal bekles om kort tid.

Send åpen søknad

Hva jobber vi med og hvordan har vi det på kontoret?

Adminkit i media

Den perfekte start-up
Nytt stjernelag skal hjelpe slitne sjefer.

“Målet med det nye prosjektet er å lage et verktøy som gjør at ledere kan bruke mer tid sammen med ansatte og konsentrere seg om kjernevirksomheten. Bredvei viser til at mange større bedrifter har egne ansatte i støttefunksjoner på HR, administrasjon og juss, samt egne IT-systemer for håndtering av dette.

– Slik er det ikke i mindre bedrifter, og systemene som eventuelt finnes, er ikke tilpasset en overarbeidet bedriftsleder som ønsker å prioritere vekst og fremtiden for selskapet og de ansatte, sier Bredvei.

Målet er å lage et “selvgående” system for bedre oppfølging av ansatte. Noe de i de innledende undersøkelsene har fått bekreftet at det er stort behov for.”

Betingelser og fordeler

Vi ønsker at alle ansatte skal få medeierskap i Adminkit og har derfor en opsjonsordning for nyansatte. I tillegg får alle mulighet til å kjøpe aksjer når selskapet gjennomfører ekstern kapitalinnhenting, slik vi mener det bør være i en kunnskapsbedrift som Adminkit.

Det kan skje uforutsette ting i livet og derfor har vi investert i helseforsikring for alle ansette, i tillegg til en helt OK pensjonsordning.

Sjekk også ut «Det gode liv i Sandefjord

Hva er det vi egentlig driver med? Bli bedre kjent med Adminkit gjennom våre aktiviteter som du finner på LinkedIn, Facebook og Instagram.

Hvorfor jobber jeg i Adminkit?
Jan Bredo Pettersen
Produkt og marked
Det gir en utrolig positiv følelse å jobbe frem et produkt som forbedrer en moderne arbeidshverdag.
Husk at vi er i startfasen og forbedrer Adminkit løpende.
Pål Bredvei
Daglig vaktmester
Jeg føler meg privilegert over å være en del av dette A-laget hvor vi utvikler det vi selv alltid har savnet: -> Relevante og enkle verktøy som virkelig er tilpasset små og mellomstore bedrifter.
Morten Høyseth
Teknisk sjef
Fantastisk spennende å lage et verktøy som jeg i så mange år har savnet som leder. Som en bonus jobbe sammen med et høyenergisk og kompetent team.