Funksjoner i Adminkit

Ansattoversikt

Gjør det enklere for deg selv. Få samlet all relevant informasjon og dokumenter om de ansatte trygt på et sted.

Det gir kontroll, bedre dokumentasjon og du kan spare mye tid fremover når alt er samlet og lett tilgjengelig.

Det tar maksimalt 5 minutter per ansatt å få dette på plass. Alle bidrar litt og en stor jobb er gjort unna på “no time” for bedriften.

Min profil

Unngå at informasjon flyter rundt. Hver ansatt får sitt eget område for sin informasjon.

Det blir enklere for deg som daglig leder og den ansatte å samle viktige opplysninger og dokumenter på ett sted. F.eks. arbeidskontrakten, medarbeidersamtaler, kontonummer, personnummer, allergier, nærmeste pårørende og andre .

Du velger om den ansatte skal oppdatere dette selv eller ikke.

Digital og elektronisk signering

I 2021 skal man slippe å printe, signere, skanne, maile og lagre. Gjør det enkelt og digitalt med elektronisk signering.

Kontrakter, arbeidsavtaler, styreprotokoller, generalforsamlingspapirer, etc. Spar tid, bli mer digital og ekstra miljøvennlig i tillegg.

Adminkit er en digital verktøykasse som gir bedre kontroll – sparer tid og frustrasjon

Vi skal hjelpe deg med å løse konkrete behov når du trenger det. Administrative og personalmessige oppgaver er tidskrevende, men moderne teknologi kan gjøre det meste enklere. Du kan spare mye tid dersom du velger å bruke verktøykassen fra Adminkit.

Endelig – nå bygger vi de verktøyene vi selv alltid har savnet.

Adminkit er nå gratis og vi ønsker at flest mulig tar dem i bruk og gir oss feedback slik at de kan bli ennå bedre.

Innhold og prising av Adminkit

Adminkit er nå i Beta og disse basisfunksjonene vil være gratis
for alle bedrifter som tar løsningen i bruk innen 31. mars 2021:

  • Ansattoversikt
  • Personlig og sikker profil for alle ansatte
  • Papirløst arkiv for alle ansatte
  • Gratis maler
  • Allergioversikt
  • Bursdagsoversikt
  • Nærmeste pårørende
  • Knytt en person til flere selskaper
  • Support
  • Støtte for norsk og engelsk
  • Gratis oppdatering med nye funksjoner
  • Ubegrenset antall brukere